vineri, 24 ianuarie 2025
AcasăPuls localTulcea: Primăria face noi pași pentru constituirea Organizației de Management al Destinației...

Tulcea: Primăria face noi pași pentru constituirea Organizației de Management al Destinației Turistice

Primăria municipiului Tulcea continuă procesul de constituire juridică a Organizației de Management al Destinației Turistice, urmând ca până miercuri toți membrii fondatori să semneze statul și să se facă pasul spre avizare la Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, astfel încât structura să devină funcțională începând din primăvara anului viitor.

Un proiect de hotărâre privind participarea UAT Municipiul Tulcea ca membru fondator la înființarea Asociației „Organizația de Management al Destinației Turistice –Municipiul Tulcea” și statutul acesteia a fost votat zilele trecute de către consilierii locali.

„Proiectul a fost votat de marea majoritate a consilierilor. OMD-ul este coordonat de Primărie, dar este realizat de și pentru oamenii din Tulcea din industria HoReCa. La acest moment avem 23 de membri fondatori plus Primăria, care au scopul de a crește municipiul Tulcea ca destinație. Obiectivul principal este de a crește numărul de turiști și de înnoptări în oraș. Până miercuri vom avea statul OMD-ului semnat de către toți membrii fondatori, iar împreună cu întreaga documentație se va depune la Ministerul Turismului pentru obținerea avizului aferent. După obținerea avizului vom depune documentația la Judecătorie pentru înființarea formală și legală a OMD-ului”, ne-a declarat George Șinghi, viceprimarul municipiului Tulcea.

Prin proiectul de hotărâre s-a aprobat și participarea financiară a UAT Municipiul Tulcea la constituirea patrimoniului inițial al OMD, cu suma de 150.000 de lei.

„Această sumă va fi prinsă în bugetul aferent anului 2024 și va fi virată în conturile asociației în termen de maxim 3 luni de la dobândirea personalității juridice, dar nu mai devreme de 01.01.2024”, se arată în proiect.

Cotizația anuală a UAT Municipiul Tulcea va fi în cuantum de 500 de lei.

Crearea unui brand turistic local, realizarea unei noi hărți turistice și implementarea unor campanii de promovare sunt câteva dintre obiectivele organizației.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai populare articole

Comentarii recente