Consilierii locali au votat astăzi în cadrul unei ședințe extraordinare, revocarea a două hotărâri privind Organigrama Primăriei Tulcea și Regulamentul de organizare și funcționare a aparatului de specialitate al primarului.
Revocarea celor două hotărâri aprobate inițial la sfârșitul lunii decembrie fără avizul Comisiei de servicii, a fost necesară pentru a se evita o eventuală contestare în instanță din partea Prefecturii, explică viceprimarul George Șinghi.
„În ultima ședință extraordinară, atunci când au fost aprobate aceste proiecte, Comisia 3 nu s-a întrunit pentru a-și exprima votul. Deși membrii comisiei au fost prezenți online la unul dintre proiectele din ședință, la aceste proiecte s-au deconectat. Aceștia au invocat lipsa semnalului telefonic și alte motive, iar comisia nu s-a întrunit legal și nu și-a exprimat votul. Pentru a evita o eventuală contestare a legalității de către Prefectură am revocat astăzi proiectele, urmând ca în scurt timp să revenim cu aprobarea”, ne-a declarat George Șinghi, viceprimarul municipiului.
Cele două hotărâri revocate astăzi privesc aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Tulcea și ale structurilor fără personalitate juridică subordonate Consiliului Local și aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a aparatului de specialitate al primarului și a structurilor fără personalitate juridică subordonate Consiliului Local.